.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران باید قطب گردشگری جهان اسلام شود
مسئولان گردشگری استان مازندران باید زمینه ای را فراهم کنند تا گردشگران خارجی با هدف شناخت فرهنگ دینی ایران ، به خطه سر سبز شمال کشور سفر کنند.به گزارش شمال نیوز

مسئولان گردشگری استان مازندران باید زمینه ای را فراهم کنند تا گردشگران خارجی با هدف شناخت فرهنگ دینی ایران ، به خطه سر سبز شمال کشور سفر کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، استاندار مازندران ظهر یکشنبه در بازدید سر زده از سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ، افزود: آثار شیعی در مازندران به وفور یافت می شود.

ابوطالب شفقت تصریح کرد: وجود مکانها و فضاهای تاریخی در مازندران ، این استان را به  قطب گردشگری ، توریست و جهانگردی کشور تبدیل نموده است.
وی ادامه داد: مازندران دارای قدمت فراوانی در سطح کشور از لحاظ جاذبه های تاریخی و جهانگردی است و باید ضمن استفاده از سرمایه توریست ، گردشگران را با فرهنگ دینی و ملی ایران اسلامی و مازندران آشنا نماییم.

شفقت از متولیان امر گردشگری در استان خواست تا زمینه را برای ترویج فرهنگ و معارف دینی در اماکن تفریحی و توریستی استان فراهم نمایند تا این امر زمینه ای برای جذب جهانگردان و آشنایی با فرهنگ اصیل ایرانیان باشد.

استاندار مازندران با اشاره به مصوبات دولت در حوزه طبیعت گردی و توریست در این استان ، اظهار داشت: بهترین و بیشترین مصوبات دولت مربوط به حوزه توریست و طبیعت گردی در استان بوده است.

وی همچنین از مسئولان سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان خواست تا برای آشنایی بهتر و دسترسی آسان تر توریست و طبیعت گرد ، بانک اطلاعاتی جامعی را آماده نمایند.

رئیس کارگروه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: تا سال آینده باید تمامی هتل های استان از طریق بانک اطلاعات گردشگری مازندران ، رزرواسیون شوند.

همچنین ، رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در این بازدید اظهار داشت: ایران از نظر چشم انداز و جاذبه های طبیعی در ردیف 5 کشور برتر دنیا قراردارد.

رحمت عباس نژاد ادامه داد: استان مازندران نیز از این امر مستثنی نبوده و دارای قابلیت بسیار فراوانی در بخش های مختلف سازمان می تواند ایفاء نقش نماید.

عباس نژاد خاطر نشان کرد: یکی از محورهای توسعه پایدار ، گردشگری است و اساس توسعه استان مازندران نیز بر اساس این فاکتور مهم رقم خواهد خورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.322 seconds.